Vad fan ska man göra?

Im bored!
Jag hatar att ha tråkigt, kom hem vid typ halv 3 och sen dess har jag bara suttit i sängen...
De är fan inge kul och jag hatar att vara så här rastlös och inte göra någonting.
Vill hitta på nått med min far eller med nån annan men vette fan vad man ska hitta på.

Aja skolan gick väl så där i dag va väldigt trött och seg, och kände mig felbehandlad i dag efter gårdagen.
Men de är väl bara att le och se glad ut men börjar dom behandla mig helt fel så får dom höra de!

Nu ska jag sitta här i sängen och fundera på vad jag ska göra så får vi se vad fan jag hittar på.
Puss puss :*

Kommentarer
Sandra säger:

Hejsan, Fin blogg! :) Allt bra med dig idag?

2012-02-09 | 17:12:37
Bloggadress: http://nilssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback