Bra skoldag faktiskt

Hejsan hoppsan!
Har nyligen kommit hem från skolan och jag måste säga att första skoldagan va faktiskt helt okej!
De tog emot lite mot slutet och ögonen gick i kors men jag klarade hela dagen ju, good for me :D
Men inte är jag klar än med skolarbetet, de blir att jobba lite hem i från nu genom deras nya hemsida.
Jag hann bara läsa lite på sista lektionen så ska läsa klart de och skicka in uppgifterna.
Sen ska jag också göra en bok recension en bok jag bara läst 2 kap av typ 20? oops!
Så just nu står plugg på schemat sen får vi se, kanske kör lite träning i dag också tror jag.
Då kanske jag får bort lite av den förbannade träningsvärken jag har just nu, its killing me....
Har ni också börjat skolan i dag? Va den bra eller dålig? Ellr har ni gjort nå helt annat i dag? Nyfiken!
Aja nu tar jag min ramlösa, böckerna och alla papper och kör i gång med pluggandet då.
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback