Dagen har flygit förbi!

Hjälp va fort allt gått.
Har nyss kommit hem från praktiken och jag måste säga att de va roligare än vad jag trodde.
Sen har dagen bara flygit förbi och allt har gått jätte bra och de var varit roligt som sagt.
Började klockan 7 och sedan dess så har man alltid gjort något, ntagligen därför allt gått så fort.
Och jag fick ett jävligt skönt schema måste jag säga, jag jobbar ingen helg alls faktiskt.
Ja på fredag men de är man ju van vid att gå i skolan och så, men ingen lördag eller söndag.


Det ser ut så här nu i veckan
  • Måndag: Var jag i Falun
  • Tisdag: 07:00 - 16:00
  • Onsdag: Skola
  • Torsdag: Skola
  • Fredag: 07:00 - 16:00
  • Lördag: Ledig
  • Söndag Ledig

De är helt okej eller hur!?
Jag är riktigt nöjd och de är inte alltid man går hela tiderna, de kan ju hända att man slutar en timme tidigare.
De gjorde jag ju i dag, så i dag tänker jag ta vara på energin jag har och köra lite träning hade jag tänkt.
Men innan de måste jag faktiskt vila ryggen lite grann för den har fått tagit rätt mycket stryk i dag.

Insåg också i dag att jag inte hade behövt klippa av mina naglar igentligen, men men nu är de som de är.
De kanske va lika bra så får dom börja om på ny kula så kanske jag får lite starkare naglar.
Nej nu sk jag vila lite framför tv och invänta mamma sen vila lite mer sen träna haha!

Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback