Duschat, handlat, ätit... och nu då?

Vad ska man hitta på?
Har nyss ätit med fadern min  så nu är de en tung seg Debbie som sitter i sängen.
Innan de så duschade jag och sen åkte vi och handlade, och medans pappa gjorde mat va jag ut.
Kan ni gissa vem jag träffa? Nej de kan nog inte, men överlycklig blev jag hehe.
Josefin Lundin! Denna männsika har inte jag träffat på... vad kan de va? 1 år kanske?
Ja de va kul även fast vi bara sågs några minuter, hoppas att få träffa dom mer sen.
Hon hade sin karl med sig också, Choffe, han va en trevlig prick, så som sagt hoppas att träffa dom mer.

Nu sitter jag ju som sagt i sängen och funderar på om jag ska ringa Jimmy och fråga om han vill leka.
Har inte så stor lust att sitta hemma i dag känner jag, så om han inte vill får vi väl se vad jag gör.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback