God morgon 22.01.12

Upp å hoppa!
Ligger i sängen och halsover, vaknade för en stund sen men har inte orkat gå upp riktigt än :)
Men är väl tvungen att gå upp snart om jag ska få tyst på min hungriga mage nån gång.

Ni vet ju att jag gick till Timothy i går, satt bara där en stund och pratade med han & Pontus.
Men dom va så sega å trötta så jag drog till Pliggen där mina pinglor va och partade haha.
Eller ja jag hann aldrig upp till Pliggen utan vi stog utanför han och pratade konstigt nog.
Sen åkte A&L i väg då gick jag hem, dom andra stog kvar där, men ja orkade inte vara där.
Så kom jag hem å la mig i sängen typ, så de va en rätt så lugn kväll i går skönt nog :)
Justja... Timothy de jävla smart skaftet skulle kasta ut mina vantar jag glömde,
Vet ni vad han lyckas med? Jo han råkar kasta dom på resturang taket neranför... -.-
Aja jag fick helt enkelt klara mig utan dom då, typsikt att skulle hända mig asså haha.

Nej nu ska jag ligga här och slöa ett tag till, sen ska jag lyda magen och efter de får vi se.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback