God morron (igen)

Inte för att de blev så mycket sömn men ändå.
Sitter i sängen och ska gå upp och fixa lite frukost så jag slipper ha dubbelt så ont i magen...
Får se vad min mage tillåter mig att göra i dag, vill inte sitta hemma igentligen men måste väl.

På tal om de, om man är "sjuk" och hemma i från skolan...
Om man känner sig friskare under dagen tycker ni att de är okej att lämna hemmet då t.ex.
Eller är de inte okej eftersom man faktist varit sjuk? Vad tycker ni om sånt där?
Men är de som huvudvärk/feber som gått över kan de vara okej att gå ut och kanske göra något.
Men de är min åsikt, och jag kom helt ur de jag skule skriva om haha, men vad gör de ;)

Skit samma nu ska jag fixa frukost och sen får vi se vad jag hittar på som sagt.
Kanske fixar mer med bloggen, om jag har orken och lusten till de vill säga hahaha.
Eller kanske tar en liten promenad eller tränar... ja vi får se vad som faller mig in.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback