God morron (jalla!)

Okej liiiite bråttom har jag.
God morron på er kära läsare, är de nån som är vaken nu? Ja de borde ni dom flesta har väl skola!
Aja nu ska jag i alla fall gå och äta lite frukost och så där, typ bosrta tänderna och sminka mig.
Men som jag skrev så har jag lite bråttom, jag ska vara där 08.10 och de tar mig 20 min att gå.
Så jag har räknat ut att om jag går vi 07.40 så slipper jag stressa när jag går dit.
Jag vet inte om de är är en direkt smart tankegång men jag håller mig till den i alla fall ;)

Men men jag ska äta och så sen ska jag över till tandläkaren för en vanlig koll.
Så sen ska jag tillbaka hit, kanske slänger in ett inlägg då om hur de gick där elelr nått, får se.
Aah nu måste jag äta i alla fall annars kräks jag snart och de vill jag fan inte!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback