Hejsan hoppsan igen!

Hur mår ni mina kära läsare?
Själv mår jag rätt så okej, va glad med de ändrades ju rätt snabbt kan jag ju lova, tyvär...
Aja anledningen till att jag inte har varit här och uppdaterat är för att jag har varit i Norberg.
Jag har sovit där sen nyår och de har inte funnits något internet eller dator, så därför.
Nu har jag i alla fll kommit hem och dessa dagar har varit jävligt roliga, riktigt jävla roliga haha.

Nyåren spenderades på massa olika ställen, först va vi hos Catrin och hade de trevligt.
Efter de gick vi ner på stan (Catrin stannade tyvär hemma) och där nere träffa vi massa folk.
Så medans jag försökte övertala, Sanna, Linda & Axelina om att följa med till Norberg va vi hos Pliggen.
Tillslut övertalade jag dom och vi åkte dit, och där fortsatte vi köra fullt ös, jävlar va kul de va.
Sen drog mina brudar hemmåt och jag stannade kvar och hade kul med Popé, Emma & Oscar.
Bilderna kommer ut sen när jag hittar sladden, typiskt mig och redan tappa bort den... haha

Sen efter nyår har jag stannat där för vi har haft kul och suttit och spelat och bara chillat typ hehe.
Jag har haft roligt dom 4 senaste dagarna, de va rätt länge sen jag hade så här kul måste jag säga.
Vi har åkt bil också, fastnat i en backe, kört sönder fälgen och haft massa krångel, men kul va de!

Aja nu är jag som sagt hemma och de är rätt skönt samtidigt som de är tråkigt på nå vis hehe.
Nu ska jag strax hoppa in i duschen och ta mig något att äta, är fan riktigt jävla hungrig.
Sen får vi se vad resten av denna dag ar att bjuda på, hoppas att de är nått som får mig på bra humör.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback