Hemma från skolan

Lång men ändå snabb dag i dag.
Jaha då har man kommit hem från skolan för inte så länge sen, slutade vid 3, så ja 40 minuter sen ;)
Sitter nu i sängen och hade tänkt plugga lite samhäll, men när jag öppnar boken så va de ingen ide...
Har lyckas glömt pappret med frågorna och så kvar i skolan av nån dum anledning -.-
Och jag orkar inte gå ner och hämta dom heller, så får väl skita i de då för denna gång.
Jag som tänkte va duktig och plugga hemma fast jag inte behöver, tänkte
"då blir de klart fortare"
Jaja, så vad ska jag göra i stället? Ska vila en liten stund, jag är jätte trött, va på väg att somna i skolan (a)
Så efter jag gjort de en liten stund så ska jag fixa mat sen får de fan bli ett träningspass tror jag!
(Nej debbie du ska inte säga tror!) Okej förlåt... jag SKA ta ett träningpass sen hahaha ;)
Axelina fick mig ju att äta pizza och dricka milkshake i går så de blev ingen träning, de blev motsatsen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback