Hemma och slappar

Detta är jävligt skönt.
Sitter hemma i sängen och ritar som ni kanske märkt redan haha, men de är jätte skönt.
Har haft kramper och mensvärk så jag inte kunnat gått i dag, så slappa har varit underbart.
Va hem till mamma och hämtade lite färgpennor så jag kunde rita lite mer också.
Jag va trött på att göra allt svartvitt ville har lite färg i mina teckningar tänkte jag.
Men förutom de så har jag bara legat hemma och tagit de lugnt i min sköna säng.
Blir nog antagligen att ligga här hela kvällen tills de blir läggdags, tror jag i alla fall :P
Är ledig i morgon vilket känns jävligt skönt om jag ska ha denna smärta, så de blir bra de.
Nu ska jag invänta pappa som är och handlar lite godsaker till mig och fortsätta rita.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback