I sängen och här stannar jag förmodligen.

Ja vad ska man säga om denna dag...
Va i skolan och de gick riktigt bra även fast jag vilade för mesta delen haha, fick i alla fall ett E på mitt prov.
Gjorde ett matte prov som jag sumpade sist och nu när man pluggade lite mer gick de fan bättre (a)
Hatar att dom har bytt "system" och döpt om betygen från A-F i ställetför de här från G-MVG -.-
Men men dom tykcer de är lätter så de är väl bara le och se glad ut även fast man inte fattar mycket av de.

I alla fall så har jag varit på bra humör nästan hela dagen till nu precis innan jag gick hem.
Mitt humör sjönk från topp till nästan botten på bara några jävla nanosekunder -.-
Vette fan vad de är med mig alltså, jag skulle behöva prata med nån känner jag, de skulle va bra.
Jag skulle vilja ha ur mig allt bara lägga ut allt jag har att säga, de skulle va så jävla skönt!
Men ska de va nån jag pratar med så ska de fan vara nån helt random, ingen nära mig.
Typ en kurator eller nå liknande, för man kan inte säga allt till typ sin mamma eller bästa vän.
De är alltid nått som man inte vill säga, så man tänker
"nej men de ska inte jag behöva lägga på henne" typ.

Men aja de får jag lösa sen, ursäkta mitt typ lilla "depp talk" där hehe, jag ska försöka bli på bättre humör.
Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv tills jag kommer på att göra nå vettigare eller nått sånt...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback