Jag måste ju ha nå fel!

Haha skämt o sido ;)
Har nyss satt mig vid tvn igen, jag har nämlign varit duktigt igen haha, vilket är knäppt!
Ja jag brukar inte göra detta ofta, jag hatade de verkligen förut, men nu är de kul :O
Jag har städat hahaha, jag har dammsugit heeeela pappas lägenhet och den är inte liten.
Sen har jag skurat rent hela toaletten och de jag kunde i dusch rummet, duktig jag är eller hur! ;)
Vet inte jag bara fick för mig att göra, de behövdes på vissa ställen kan jag lova.
Men nu är de fint och bra, ska bara plocka i ordning i mitt rum så de ser fräschare ut också.

Men nu tänker jag "jaha och nu då?", men jag kommer väl på något mer snart antar jag väl.
Så jag sitter här och vilar en stund sen kanske jag jobbar lite i matteboken om jag får lust med de.
Jag vill ju göra något roligare men finns de inget roligt att göra får de nog bli matte boken ändå.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback