Jersey Shore 5

Dom 3 första avsnitten.
De fanns inget att kolla på på tvn så jag börja kolla runt på internet och kom på att säsong 5 av JS har börja.
Då tänkte jag varför inte ladda hem de för? Jag ska kolla på 3dje nu men efter de vette fan ;)
Får se o jag kanske ska vara med Marina sen, beror på vilken tid hon skulle i väg med Johan.
får se vad vi hittar på i sånna fall, och blir de inget med henne i dag så får vi se vad jag hittar på.
Jag får nog fortsätta fixa bloggen lite grann, sen kanske städa lite, jag orkar inget komplicerat i alla fall haha.
Aja nu ska jag gå och hämta en frukt eller två och sen sätta mig framför dumburken igen, sen får vi se!
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback