Jobbig natt

Men nu mår jag helt prima -.-
I natt efter jag lagt mig var jag tvungen att springa ur sängen minst 6-7 gånger...
Först hade jag bara glömt mobilen i hallen men resten av gångerna va fan inte roliga.
Jag hade spy kväljningar så jag försökte äta nått men de gick inte, ja ni vet hur de kan bli.
Så de blev ingen praktik i dag tyvär, känns fan as dåligt av mig att vara hemma.
Jag vill ju kunna göra någon nytta lite grann, men de kanske jag kan kom jag på.
Skulle ju kunna gå ner till skolan och hämta de där pappret jag glömde i går....?
Nej då kommer dom säkert lacka att jag kan vara där å inte på praktiken.

Aja skit samma ska försöka ta mig upp och få i mig lite frukost, men ska bara hitta orken först.
Sen får vi se vad jag hittar på, nu när jag mår bra tänker jag inte ligga här och hänga läpp direkt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback