Lite sent kanske...

Men vad gör de då?
Sitter hemma hos pappa och kollar på OC som nyss började, och har nyss ätit frukost hehe (a)
Jag vaknade vid typ 1 så de blev en rätt sen frukost känner jag, men frukost som frukost, right?
Får se vad som händer i dag då, har ingen aning än... Vad ska ni göra då mina kära läsare?

Gårdagen va i alla fall händelserik, och jag lovar mitt humör gick i från glad till förbannad flera gånger :P
Men men trevlig kväll i vilket fall och de blev som de blev hehe, men jag och brudarna överlevde.

Nej har inte så mycket att skriva så nu tar jag och kollar klart på OC och målar om naglarna.
Efter de får vi se vad jag gör, kanske tar mig en träning i dag också, orkar jag de?
Ja jag tror de, men får väl se helt enkelt, sen vette fan vad resten av dagen bjuder på hehe.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback