Morgon smärta!

Fy fan säger jag bara...!
De va meningen att jag skulle ta mig till praktiken i dag, började ju 07.00 som jag sa...
Men jag vaknade vid 05.00 och hade världens kramp, de är fan obeskrivligt hur ont de gjorde.
Jag försökte ta mig ur sängen för jag trodde de va p.g.a hunger eller något sånt enkelt.
Men sen började allt dra sig åt höger och då inser jag att jag blir hemma i dag tyvär,
De är min förbannade inflamation i levern och tarmen som är elak mot mig.
Den har inte varit de på väääldigt länge, men nu jävlar ska de tydligen börja "bråkas".

Aja jag vaknade nu av att pappa trodde jag försovit mig, vilket va bra för jag glömde ringa.
Så jag ringde nu i stället och berätta att jag inte kan komma i dag, och de va okej.
De känns bra att dom vet att jag har problem så att dom inte tror jag skolkar liksom.
Men i alla fall, jag kände även fast krampen släppt nu så vågar jag inte att åka dit.
De kan komma när som helst och de brukar inte komma 1 gång per dag utan typ 10 ggr eller nå.

Men skit samma nu ska jag försöka somna om en stund och vila min kära mage.
Känner att ögonen hållerpå att gå i kors när jag skriver, så de är nog lika bra ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback