Något för alla? (nästan)

Satt nyss och tänkte lite grann.
Jag har många kategorier om olika saker här på min blogg, eller ja inte JÄTTE många men ett par stycken.
Och jag satt och tänkte de är väl bara bra? Då finns något för alla liksom, eller nästan i alla fall.
Jag uppdaterar inte alla lika mycket men de ska de bli lite ändring på hade jag tänkt.
Säger inte att de kommer bli ett inlägg i varje kategori varje dag men bättre än vad de är nu i alla fall.
För jag har en del och jag tycker de är rätt smart, då kan man titta in på de man vill liksom.

  • Foton
  • Funderingar & Åsikter
  • Inspiration
  • Min vardag
  • Musik
  • Neeeew in!
  • Outfit & Facelook
  • Ritat/Skissat
  • Tips!
  • Wanties!

10 stycken och känner jag mig rätt så kan de ju hända att de blir flera än 10 liksom haha.
Men vad tycker ni? Komentera gärna, är de bra med många kategorier eller är de bara "onödigt"?


Sen får ni gärna komentera om vad ni tycker om kategorierna och vad ni gillar om dom och så :)

Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback