Oj dagen har gått fort!

Har äntligen kommit hem.
Sitter just nu i sängen och tittar på tv och ska strax börja jobba med lite engelska.
Efter jobbet så gick jag förbi skolan och skulle hämta pappret jag glömde förra veckan,
Men när jag kom dit va de inte där, så måste leta här hemma igen, så tog med mig eng böcker i stället.
De har gått fort och segt i dag haha, vet inte hur jag ska förklara men så är de i alla fall ;)
Så i dag blir de nog en massa plugg, eller ja kanske jag glömde ju skriv boken i skolan -.-
så har jag inge papper här hemma så blir de inge, annars blir de lite grann i alla fall.
Men nu ska jag vila en liten stund och kolla på tv och sen ta något att äta.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback