Varför?

Ojojoj... -.-
Jag satt nyss och läste en blogg och jag blev helt paff faktiskt måste jag säga.
Att folk brukar blogg-bråka & skryta om saker ja fine de har dom flesta gjort, jag brukar bara ignorera sånt.
Men detta kunde jag inte ignorera för detta blev jag paff av, de hon skrev va absolut inget att skryta om.
Hon skriver hur hon har killar som vill ha henne men hon tackar nej, och de finns dom hon strular med varje gång hon träffar dom. Även hur de finns vittnet på från när hon har hållt på med flera av dom också. Och de är inte bara i hennes hemstad dess killar finns, utan enlige henne så värkar dessa snyggisar finnas över allt.
Sen kan man tro att detta inte är seriöst för att hon skriver att dom har flickvänner och kan inte säga vilka det är, de låter väll kanske lite misstänktsamt typ, sen om de nu finns någon som tror att hon ljuger så har hon typ skrivit det som "här! in your face, detta är sant"... Nej uräskta mig men varför gör man de?

Jag menar Hallå?!?!?! What is it to brag about? Varför skriver man ut sånt?
Jag brukar inte vara denna tjej som sitter på min blogg och "klagar" på folk.
Men jag va tvungen att skriva av mig om detta för sånt här skryter man inte om...
Hade jag strulat med en massa killar och typ "knulla runt" (som hon får de att låta som) hade jag skämts!

Nej jag tänker inte heller "hänga" ut denna person eller vad man ska säga, så de blir ingen länk.
Sen om hon nu skulle se detta så måste jag säga till dig, att jag vill inte starta varken blogg bråk eller valigt bråk, utan jag skriver bara ut min åsikt om vad jag tycker om de du har skrivit, sen om du inte menade att skryta och tycker jag snackar skit varsegod, men jag säger bara vad jag tycker och sen inge mer med de.
Och ska du börja bråka, vänta dig inget svar då, för sånt fjant pallar jag inte, inte över en sån här grej.

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback