Vissa funderingar är inte lika roliga som andra

Kvällsfunderingar.
Sitter här hemma och tittar på tv och spelar lite på telefon, och tankarna snurrar mer än vanligt i kväll.
Jag känner nästan alla olika känslor man kan känna känns de som, de är rätt jobbigt faktiskt.
Saknad, glädje, deprimerad, trött, slut, ensamhet, nervositet, oro, spänning... ja m.m
Jag vet inte vad beror på eftersom de kom helt plötsligt, jag har varit på bra humör hela dagen ju.
Men men vad ska man göra, jag får lägga mig i sängen i hopp om att få sömn i natt.
Börjar klocka 7 i morron, jag ska ha praktik, och jag slutar 16, så hoppas dessa känslor försvinner.
Vill inte må så här i morron när man ska bemöta nytt folk, jag vill inte se sur ut då liksom.
Man ska ju alltid vara glad och på bra humör, så hoppas verkligen de försvinner till i morron.
Men får väl se om sömn kanske hjälper, jag hoppas på de för detta känns helt fel right now...
Nu ska jag kolla klart på Criminal Minds och sen ta mig ett stark försök till att sova! God natt!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback