....

Har ingen bra rubrik.
Sitter i sängen och tittar på dom BB avsnitt jag missat nu dom 2 senaste dagarna i brist på annat.
Har haft jätte kul med Stefan, Josse & Ragge dessa dagar även fast vi inte gjort så jätte mycket haha.
Vi har mest tittat på serier och käkat godis typ, i går va ner till Agneta och tvätta lite också.
Nej så jag har liksom inte orkat eller haft lust att uppdatera och jag hade ävn ingen dator så ja.
Men ni överlevde eller hur? Ja men precis då gör de ju inte så mycket att jag inte har skrivit som jag ska.

I dag blir de nog nått inlägg mer än 2-3 stycken i alla fall, eller ja jag tror de vad de är som just nu haha.
Men nu ska jag kolla på BB och sen ska jag plugga lite grann också, har ju glömt bort de helt!
Men aah de ska jag göra sen ska jag nog köra ett tränings pass och duscha, ja vi får se, hörs sen! :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback