Fail suprise

De gick inte riktigt som planerat.
Åkte hem till min karl innan han kom hem för att jag hade tänkt överaska honom.
Så hans mamma hämtar mig och så åt jag lite och vi satt och pratade en stund och så.
Sen precis när hans mamma ska ut coh gå komemr vi på att vi måste gömma mina saker först.
Så vi gör de, gömmer skor, jacka och allt sånt, sen precis när jag öppnar dörren så vad tror ni händer?
Jo Robert kommer hem jag skulle kolla om de va han och då va de de ju, fan va jag failade där.
Men men även fast de inte gick som planerat så blev han glad i alla fall och tur va ju de! ;)
Får se vad vi hittar på i dag, har faktiskt ingen aning, men nu ska jag mysa sönder honom, hörs!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback