Hemma i min sköna säng

Fast vill vara här men ändå inte hihi.
Har nyss kommit hem efter att ha varit med Stefan, Josse & Ragge igen, slapp men rolig dag.
Ni får ursäkta att jag inte skrivit på två dagar men jag har gjort annat så de är därför.
Men som sagt så kommer inte bloggen i första hand och jag tror ni som läser överlever någon dag utan mig.

Mitt senaste inlägg va att jag skaffat pojkvän och jag sov hos han lördag och söndag, ärav ingen uppdatering.
Men även för att jag inte orkade bry mig om bloggen just då, men jag ska bli bättre jag lovar haha.
Ni vet hur man är när man är ny kär eller hur ;) Haha de va så mysigt och bara mysa och inte tänka på annat.

De har inte hänt så mycket de senaste dagarna, vart med Stefan, Josse & Ragge och sovit hos honom typ.
Men aja nu ska jag titta på Karatefylla och sen BB eftersom jag missat avsnitt gör jag de sen.
Efter de blir de lite kvällis och sen mysa ner mig i sängen och sova ett tag, skriver mer i morron!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback