Ingen träning

Så nu då?
Jo ni nu blir de duschen och njuta där inne en stund, vågar inte träna när jag är lite små snuvig i fall de är nått.
Så jag hoppar in i duschen och sen när jag kommer ut och är klar så kommer ett inlägg upp här.
Jag är medveten om att jag inte la ut torsdags temat i går, så de är de som kommer efter jag duschat, jag lovar.
Jag orkade inte göra de när jag kom hem i går för jag va jätte trött och orkade inte bara, men de kommer snart.
Sen ska jag nog ner och träffa min söta Jessica hos Timothy, om T vaknat när jag är klar vill säga.
Han låg tydligen å sov sa J så jag ska vänta tills hon hör av sig, nej skriver mer sen måste in i duschen nu ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback