Jajajaja jag vet

Men som sagt, ni överlever ;)
Ja min uppdatering är den inte sig lik jag vet, men när man inte har ork eller lust så blir de så här faktiskt.
Sen är jag ju som sagt nykär och då lägger man inte mer tid på bloggen än vad man gör på de runt omkring.
Jag vet att ni överlever utan så mycket uppdatering och de kommer nog i gång om ett tag igen antar jag.
Men tills dess kommer de nog och bli som det är just nu, gillar ni de inte, ja då är de väl så då.

Sitter just nu hemma hos pappa och inväntar mamma, när hon kommit med lite saker så hoppas jag in i duschen.
Sen ska jag invänta att min karl slutar skolan och efter de följer jag med honom hem igen, jag älskar att vara där.
Känner mig nästan som hemma ju hihi, dom är så trevliga och de är mysigt hemma hos dom, aja nog om de.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i dag men något blir de i alla fall, nu är de fredag också så något händer nog.
Nu kommer mamma så kanske hörs mer sen då, får se om de blir nå mer i dag, jag tror de i alla fall hehe
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback