Jobbigt just nu

Därför är det om det är...
De har hänt mycket nu de 4 seanste dagarna för mig och de är inget jag kan göra någtot åt tyvär.
Detta har gjort mig väldigt ledsen och de ända som får mig må bra är Robert, dom 3 bästa + pappa.
Jag klarar inte av att vara i skolan just nu vilket suger pung, men jag kommer inte kunna koncentrera mig där.
Så därför jobbar jag hemifrån för att kunna ta vil pauser när jag vill typ, de kan man ju inte där.
De här käns verkligen skit jobbigt och jag vet inte riktigt om de är någon som kommer att förstå mig.
Men men jag kör mitt race och hoppas på att allt går som de ska i alla fall, hjälp till och håll tummarna tack!

Nu sitter jag och kollar på tv och ska strax gå ner till stan och göra ett litet ärende som är ett måste nu.
Har gått och dragit på det här hur länge som helst men nu måste jag verkligen fan, måste måste måste!
Har nyss städat mitt rum och nu luktar de fan gott här inne och sen hålelr jag på att vädra lite också, de behövs!
Men aja ska typ klä på mig och sen gå ner till stan och senare så ska jag va med min pojkvän hihi.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback