Mello med pappa och Lotta

Detta är ett skämt.
Kom hem för ett tag sen och här hemma satt pappa och Lotta och titta på tv och inväntade melodifestivalen.
Robert är ute med Jimmy så då åkte jag hem så länge, man behöver ju inte alltid vara med varann liksom.
Men jag ska åka dit senare och sova där i alla fall hihi (a) de gör ju inget för vi är ju inte jämt då ju hehe.
Men han och jag har pratat om de där om att vara med varann mycket så de där fixar vi själva :D

Blir i alla fall att kolla lite på mello med dom sen kollar jag nog på BB jag missa i går och gör lite manikyr.
Så har lite mys kväll här hemma med dom sen åker jag hem till min underbara och myser med han!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback