BB + plugg!

Har i alla fall nått att göra
Sitter hemma hos mamma i soffan och kollar på BB samtidigt som jag pluggar i reklamerna, de funkar jätte bra!
Får ju lite hjälp av mamma också så de är ännu bättre, hälsopedagogiken ska in i morron så de måste göras.
Har även massa annat som borde göras men de får jag lov att göra i morron efter skolan i stället.
Men de är inte så värst mycket kvar, bara jag lyckas få in de innan den 25... så de är bara att plugga satan!
Så denna vecka får plugget komma i före allt annat faktiskt, men de är bra att jag inte ger upp, right?
Men aja nu måste jag fokusera haha, skriver kasnke ett natt inlägg eller nått får se, hörs!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback