Duktiga lilla Debbie

Jahapp då har man gjort de då!
Sitter hemma fortfarande och tittar lite på tv just nu i brist på annat, jag är riktigt uttråkad kan jag säga.
Men har i alla fall varit duktig i dag, jag har pluggat och nästan gjort klart mitt projekt arbete i hälsopedagogik,
Efter de så tänkte jag ge mig in på några uppgifter i samma ämne, men väntar med de tills mamma kan hjälpa.
Sen har jag även kollat runt på lägenheter och mamma ska hjälpa mig mer med de på måndag! :D
Och jag har även varit duktigt och sökt mitt första jobb faktiskt, ett varannan helg jobb, visst är de bra!
Får se hur det här går då, hoppas att de går åt rätt håll kan jag ju säga för då kommer livet bli mycket bättre.

Men ja just nu sitter jag rastlös i soffan och har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, de suger fet pung!
Ska nog titta på lite missade BB avsnitt och sen se vad dagen bjuder på, även tjocka i mig lite chokladpuddig ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback