Lite allt möjligt ;)

Nu får ni se.
Det funkar att ladda upp cam bilder så jag gör det nu, vet inte varför det inte går med kamera bilder för.
Så ni får inte se min lång klänning än men ni får se de andra lilla jag köpte i går i stället.
Sen har jag varit och handlat nya skor med mamma och smet in på H&M och köpte lite annan krims krams i dag.
Har nyligen kommit hem har varit tvungen att följa med henne lite överallt också men nu får man ta de lugnt.
Nu ska hon få klippa mig, noppa mina ögonbryn och sen färga håret och ögonbrynen också, skönt ska de bli.
Jag har fan inte gjort något sånt på länge nu, speciellt inte ögonbrynen, tur att dom inte ser ut som buskar! ;)
Annars i dag har jag varit i skolan innan handlingen för att göra NP i engelska så de har varit full rulle typ haha.

Men först ska vi äta lite lunch och sen börjar vi, och när vi är klara blir de nog lite handling tror jag, hörs sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback