Mysigt!

Blev att sova hos pojkvännen i natt igen.
I går satt jag uppe till typ halv 3 och bara slöade framför tvn, men de va typ då Robert kom och hämtade mig.
Så vi åkte hem till honom och drygades oss lite sen myste vi en stund, å gud så mysigt de va (a) hihi
Sen sov vi och sen i morse va de mys, sen upp äta frukost och sen typ åka igen, han skulle i väg med Tim.
Så jag sitter hemma nu och ar för inte så länge tagt mig en dusch och slöar just nu i soffan faktiskt.
Väntar även på att mamma ska sluta så man får åka och handla lite, vet inte riktigt vad, men nått sug har jag.
Men men ska nog titta lite på tv och sen får vi se vad dagen bjuder på, kanske lite plugg eller nått....hörs!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback