Oj nu va de länge sen

Sorry my dear friends...
Sitter hemma hos Robert just nu och väntar på att Irene ska komma och hämta upp mig...
Vi ska hem till mamma och låna hennes rakapparat så ska jag fixa Irenes sidecut åt henne.
Sen efter de blir de att åka hem hit igen och kanske duscha, eller om jag kanske gör de i kväll... skit samma!
Ska i alla fall äta lite grillat i dag med Bergkvist familjen och de komemr bli lika trevligt som vanligt!
Sen va kvällen bjuder på blir nog lite tv tittande och läggdags tidigt, för vet ni var jag ska i morron?
Jo jag ska till ULLARED!!!! Vi åker 4 i morron bitti, de ska bli så sjukt jävla kul alltså, jag är fett peppad!!!
Så denna dag blir lite små hektisk samtidigt som den blir väldigt lugn haha, svårt att förklara haha.

Btw så anledning till att jag inte skrivit på typ en vecka är för att jag inte haft något att skriva om...
Och då är de väl ingen mening att man skriver, eller hur? Nej precis, men nu hade jag lite att skriva så vsg!
Sen kanske de blir mer skriv när jag har tid och ork, för just nu ligger skolan först och lite sånt faktiskt.

Men nog om de, nu ska jag göra mig lite klar tills Irene kommer och hämtar mig så hon slipper vänta på mig.
Hoppas ni har en rolig lördag ha lite mys eller sup lugnt nu för fan och låt inte poppo polisen ta er! ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback