Skitsnack & kladdkaka!

De känns som en sån dag.
Tjena, kan ju säga att även fast denna dag inte började så bra så har den ju bara blivit bättre som tur är!
Hade krångel med cykeln i morse, den hade både punka och kedjan hade hoppat av... så typiskt.
De va meningen att jag hade tänkt och vara duktig och cyklat till skolan men de sket sig ju lika snabbt -.-
Men efter skolan i alla fall så gick jag ner på stan med Jessica & Catrin och åt lite på American.
Sen gick träffade vi Linda & Axelina en snabbis och sen gick vi ner och kolla på kläder, eller ja Catrin gjorde ;)
Efter de satte vi oss i solen och chillade en stund i väntan på skjuts allihopa haha, trevligt va de! :)
Så jag och mamma sjutsa hem Ctrin och sen släppte mamma av mig hemma, och de va då jag tänkte plugga...
Men jag satte mig i soffan och kände... nej denna dag är ingen pluggdag, så jag har andra planer i stället.
De blir att åka hem till Irene sno en bit eller två av hennes nybakta kladdkaka och snacka lite skit haha.
Gissar på att jag blir där till kvällen om jag känner henne å mig rätt hehe, vad ska ni göra i dag då?
Nu ska jag i alla fall vänta tills mamma kan skjutsa mig och fixa om håret lite, hörs sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback