Tiden bara går och går

Jaja jag vet haha.
Nu har jag inte skrivit på en vecka igen, men som sagt de komemr inte att bli så mycket, jag har inte humöret.
Men nu har jag flyttat hem igen så lite mer kanske de blir nu, men får se för jag vet inte själv ens haha.

Men aah, i dag är jag hemma i från skolan för att min mage krånglar och är emot mig som fan -.-
Fick medicin för ett tag sen men den har bara gjort saken värre för mig, så har slutat med den igen...
Så i dag blir det en hemma dag, så kanske blir ett eller två inlägg mer än vanligt i dag i alla fall ;)

Just nu sitter jag och kollar på tv så jag kan vakna till lite grann innan jag kan börja plugga lite.
Ska strax även lägga in en bild på min nya klänning jag köpt, den är helt jävla underbar.
Jag hämtade den i morse, jag la undan den i går så jag visste att den skule vara kvar tills jag fick pengar.
Så nu är den här hemma och fick även med mig hårfärg och 2 nya nagellack hem haha.
Senare tänkte jag lägga in lite bilder på lite nytt jag köpt och så, ja de bli nog några inlägg i dag då.

Fast plugget kommer först ofc, men när jag tar paus eller är klar så blir de nog nå inlägg till.
Aja nu ska jag vila lite framför tvn, inte för att somna utan så jag vaknar till lite haha, hörs sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback